Oт 01 до 07 януари 2018
г. в НАП ще се извършва годишно приключване на информационните системи. Това налага промяна в достъпите до
електронните услуги и офиси на Приходната агенция.
1. Временно ще бъдат недостъпни
част от онлайн електронните услуги за
подаване на данни и документи от задължените лица.
2. През посочения период ще има
забавяне при получаването на резултати от обработката на подадените по
електронен път декларации и документи чрез услугите за подаване на декларации и документи за осигурителни вноски
(образци 1, 3, 5, 6 и 7), вкл. и уведомления за трудови договори; справки-декларации,
описи на наличните активи по ЗДДС, както и дневници по ЗДДС и VIES
декларации;декларация по чл. 50 от ЗДДФЛ за 2017 г.;декларация по чл. 55 от
ЗДДФЛ и чл. 201 от ЗКПО за 4-то тримесечие на 2017 г. и месец декември 2017 г.
3. Електронните услуги, които
дават информация от данъчно-осигурителната сметка на задължените лица („Справка
за задълженията, с възможност за извършване на плащане“, „Справка за
задълженията и плащанията“ и „Справка за извършени плащания, преведени по
сметки на НАП и погасени задължения с тях“) ще работят с данни, които са
актуални към 31 декември 2017 г.
4 .Всички декларации, искания и
заявления в датите от 02 до 05 януари 2018 г., които се подават в офисите за
обслужване на НАП, ще се приемат.
5. Към 01.01.2018 г. няма промяна
в реда за плащане, банковите сметки и образците за плащане на дължимите данъци,
осигурителни вноски и публични задължения, принудително събирани от НАП.
Няма коментари:
Публикуване на коментар